Logo, arculat

Cégek, vállalkozások, rendezvények, éttermek, kávézók, edző-, fitnesstermek, fesztiválok, kiadók, zenészek, zenekarok, civil-, állami (és egyéb) szervezetek

Ez itt a szokásos marketingszöveg helye arról, hogy milyen fontos logód, és a köréálmodott arculat, de ezen valószínűleg túl vagy már. Ha úgy gondolod, első körben csak egy logót szeretnél, akkor is érdemes rendszerben gondolkodni, összeírni, hol fogsz megjelenni, és végigvenni az ezekhez tartozó formátumokat. Használsz-e névjegyet-levélpapírt, ha igen, akkor a szokásos módokon? Személyesen, vagy inkább online kommunikálsz, és milyen felületeken, milyen platformokon? Fontos, hogy a céged különböző médiumokban történő megjelenése vizuálisan is jól kézbentartható legyen, és az is fontos, hogy legyen tér a később jelentkező igényeket úgy integrálni az arculatba, hogy a brand sokkal inkább épüljön, mint sérüljön.

Ahhoz, hogy egy logó működjön a saját rendszerében, környezetében, szükség van pár példára a felhasználáshoz, ami legalább egy kisarculatot feltételez, ezért önmagában csak logótervezést nem szívesen vállalok.

Általában két-három variációból indulunk ki – már a prezentációban szerepel pár jellemző felhasználási mód, majd ezek közül egyet egyet dolgozok ki teljesen. A forrásfileokat az arculati kézikönyvvel együtt adom át.

A rendezényarculat az arculattervezés egy speciális területe, speciális felhasználási módokkal. A referenciáim között vannak fesztiválok, koncertek, contestek, konferenciák és egyéb eventek is.

Dolgozzunk együtt a rendezvényed marketing feladataiban is.

Mivel a tervezéshez eleve muszáj tudni, hogy a logónak milyen környezetben, milyen technikával előállítva kell majd működni, a logótervezés folyamatának egy kisarculati kézikönyv tulajdonképpen a mellékterméke.

Egy bővebb, nagyarculati kézikönyv már a branding része, hiszen olyan gyakorlati példákat tartalmaz, amelyek menet közben már vagy megvalósultak, vagy létező igényekre ad ajánlást – tehát mindenképp egy hosszabb, rendszeres együttműködés dokumentációja, aminek az a célja, hogy a kézikönyv és a forrásanyagok alapján később bárki kezében biztosított legyen a vállalkozásod konzisztens megjelenése.

Az arculati terv részeként általánosan, vagy kampányokhoz igazitva is tudok segíteni a social media megjelenésed aktualizálásában. Kampány art directionnel, kampány kreatívok tervezésével, kivitelezésével kapcsolatban kérj külön ajánlatot.

Vedd fel velem a kapcsolatot, üljünk le egy személyes megbeszélésre. Ezután kérni fogok tőled egy alapos briefet, aminek az elemeit akár együtt is összerakhatjuk, ez alapján adok egy árajánlatot munka- és fizetési ütemezéssel. A szerződés aláírása után kezdhetünk.

Köszönöm az üzenetet, rövidesen válaszolok rá.